۱۳۸۸ مرداد ۱۶, جمعه

امید به زندگی زیر چتر جنبش سبز آزادی

Green Revolution in IRAN
هر روز شاهد حضور بیشتر و بیشتر مردم در خیابان های تهران هستیم. شکنجه و قتل عام جوانان هم مردم را در مبارزه برای دموکراسی و حق خود خسته و هراس زده نکرده. هیچ کس فکر اش را نمی کرد که مردم ایران اینچین شجاعانه به خیابان ها بریزند و پس از این همه سختی در داخل کشور و نادیده گرفته شدن در جامعه جهانی بتوانند تا این اندازه مردم جهان را به جنبش درآورند و متعجب سازند.
درست 5 تا 6 ماه پیش بود که یکی از دولتمردان آمریکا در برنامه VOA قبل از پیروزی برک اوباما در مصاحبه خود گفت: ما نمی توانیم چشم امیدی به جوانان ایران داشته باشیم و بلافاصله چند جوان ایرانی با موهای آراسته به سبک FASHION امروزی در خیابان های تهران نشان داده شد .آن لحظه خیلی نا امید شدم و ساعت ها در خود و افکارم فرو رفتم اما حالا...
اما حالا همان دولتمردانی که فکر می کردند جوانان ما نمی توانند کاری از پیش ببرند به دیده تحسین به ما نگاه می کنند.
حالا ما ملت ایران در جای جای جهان مدیون همان جوانانی هستیم که هرشب بانگ آزادی خواهی شان بر بام های جهان فریاد می شود . مدیون همان کودک 12 ساله ایم که با ضربات باتوم نامردان کشته شد. مدیون زنان و مردانی هستیم که در زندان زیر حتک حرمت ها و شکنجه ها جان می سپارند. باور کنید علی رغم این کشتن ها و به اسارت بردن ها امید به زندگی در ایران در 30 سال گذشته بی سابقه بوده چرا که یکا یک ما چشم به آزادی وطن خود داریم.
.........................................................

0 دیدگاه شما:

شمارشگر